Garantie

Pentru articolul/produsul cumparat din magazinul nostru online, oferim o garantie comerciala de 30 de zile de la data cumpararii, doar in cazul respectarii tuturor recomandarilor de intretinere de mai jos.

Articolul/produsul cumparat nu reprezinta un produs de folosinta indelungata si trebuie utilizat potrivit recomandarilor de intretinere de mai jos.

Atentionari speciale
Numai produsele marcate waterproof (impermeabil)- Goretex, Sympatex, Amphibiox – sunt impermeabile. Articolele din piele naturala, piele intoarsa, nabuc, inlocuitor sau marcate cu TEX (material rezistent la apa, dar nu impermeabil), lasa apa sa patrunda mai greu, insa nu sunt impermeabile. Incaltamintea cu fete textile sau din piele naturala, piele naturala nefinisata (piele intoarsa, nabuc, etc), cu fete prezentand cusaturi, cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltamintea cu talpa de piele se recomanda a fi purtata doar pe timp uscat, deoarece exista riscul patrunderii apei in interior.
La captuselile naturale, care nu au fost tratate chimic pentru fixarea pigmentului, exista riscul migrarii culorii. Se recomanda utilizarea ciorapilor asortati sau de culoare inchisa ori in nuanta interiorului (a captuselii).

Comerciantul nu poate fi facut raspunzator pentru incidentele provenite din nerespectarea instructiunilor mentionate mai sus sau pentru disconfortul provenit din purtarea incaltamintei de marime nepotrivita sau model/calapod nepotrivit.

Deteriorarea incaltamintei cauzata de conducerea autoturismului nu este considerata defect de fabricatie. Incaltamintea cu talpa din piele se toceste in mod naturalsi se recomanda a nu fi purtata pe vreme umeda, pe suprafete care nu sunt netede (pietris, nisip etc), deoarece acesta accelereaza procesul de uzura a talpii. Incaltamintea cu talpa din piele poate fi protejata cu o pingea de cauciuc care se aplica pe jumatatea din fata a talpii.

Incaltamintea cu accesorii delicate (strasuri, cristale, capse, tinte metalice etc) este sensibila la impact si in timp accesoriile se pot detasa sau deteriora si nu face obiectul garantiei.

In cazul unor reclamatii, va rugam sa va adresati echipei LORA’S SHOES la adresa pantofi@loras-shoes.ro, iar ulterior pentru solutionarea reclamatiei va trebui sa prezentati factura de cumparare a produsului respectiv si produsul in cutia originala, cu eventualele accesorii.

Modalitati de asigurare a garantiei:
reparare produsului
inlocuirea produsului
returnarea contravalorii achitate

Recomandari generale privind ingrijirea produselor comercializate de LORA’S SHOES
Înainte de prima utilizare a pantofilor, folosiți soluția potrivită pentruprotecțieșiîntreținere.
Variați încălțămintea, nu purtați aceiași pantofi în fiecare zi, mai ales pe vreme ploioasă.
Pentru mărirea duratei de folosire se recomandă purtarea alternativă a 2-3 articole de marochinărie/încălțăminte într-o perioadă de timp.
După fiecare purtare, pantofii se pun pe șanuri de dimensiuni potrivite.
Lăsați încălțămintea să se usuce după fiecare purtare. Nu uitați că și picioarele dumneavoastră transpiră.
Folosiți încălțătorul, evitați astfel deteriorarea părții din spate a încălțămintei.
Evitați să udați încălțămintea și marochinăria. În cazul în care totuși se udă, lăsați articolul să se usuce natural, la temperatura camerei. Nu uscați la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură ori prinexpunereadirectă la soare.
Încălțămintea și marochinăria, indiferent de materialul din care sunt fabricate, nu se spală manual și nici nu se introduc în mașina de spălat rufe.

Termenul de garanție comercială este de 30 de zile de la data livrării produsului pentru deficiente neimputabile consumatorului.

Garantie de conformitate:
Durata medie de utilizare este de 12 luni. Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9-14 (Legea 449/2003), este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, încondiţiile legii. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată. Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.


Prezenta garanție nu afectează drepturile consumatorilor oferite de legislația în vigoare (Legea 449/2003, OG 21/1992).
Conform legii 449/2003, articolul 11, în cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.
SC BASIC LINE SRL oferă ca modalități de asigurare a garanției în primul rând repararea produsului și în al doilea rând înlocuirea produsului, atunci când produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare, în funcție de deficiențele constatate și în ultimul rând, contravaloarea produsului, în cazul în care produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare sau schimb. Termenul de soluționare a reclamațiilor este de max. 15 zile calendaristice de la data înregistrării reclamației la vânzător.
Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire prezentate.
Trebuie să luați în considerare și scopul folosirii, designul, materialul și modul de îngrijire a încălțămintei/ marochinăriei. Este necesar să anticipați toți factorii care influențează negativ funcționarea deplină și durata de viață a pantofilor/ marochinăriei, ca de exemplu intensitatea mare de folosire (nu recomandăm purtarea aceluiași articol în fiecare zi), folosirea încălțămintei/marochinăriei în scopuri nepotrivite, spălarea articolelor, etc.
O altă condiție necesară pentru păstrarea încălțămintei/marochinăriei în stare bună de funcționare este întreținerea regulată.
Pentru întreținerea încălțămintei/marochinăriei folosiți doar produse concepute special pentru această operațiune.

Curatarea incaltamintei
Pantofii cu fata din piele naturala cu suprafata lucioasa, se ingrijesc prin aplicarea unui strat de crema de pantofi la culoare sau neutra, cu ajutorul unei carpe moi, dupa ce in prealabil au fost indepartate resturile de praf sau murdarie cu o carpa umeda. Petele de grasime sau impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata in solutie apoasa de detergent.

Pantofii cu fete din piele naturala – antilopa, suede sau nabuc – se ingrijesc cu ajutorul unei carpe moi, uscate sau a unei perii cu peri moi.

Nu folositi apa deoarece fata materialului s-ar putea pata. Petele de ulei sau grasime se indeparteaza folosind o solutie contra petelor, speciala pentru pielea de antilopa sau nabuc.

In ambele situatii este contraindicata folosirea unor perii aspre, deoarece acestea pot produce deteriorari ale fetelor pantofului.

Articole din alte materiale si materiale textile se vor curata cu ajutorul unei carpe moi. Este interzisa folosirea detergentilor lichizi, deoarece acestia contin solventi care ataca materialul de baza al pantofilor in cauza. Incaltamintea cu fete textile se recomanda a fi purtata pe timp uscat.