Returnarea Produselor

Dacă nu ești complet mulțumit (a) de produsele achizitionate și dorești sa le returnezi, vei avea optiunea de a le returna prin curier în termen de maxim 14 zile calendaristice, de la data primirii comenzii. Procesul de retur se face prin parcurgerea pasilor de mai jos:
– Te rugam să ne contactezi inainte de a face returul, printr-un apel telefonic la numarul 0735028745.

După inregistrarea cererii de retur prin intermediul formularului ce se regaseste mai jos, te rugam să ne trimiți articolul/articolele pe care vrei sa le returnezi (în ambalaj, fără a prezenta urme de folosire) prin Fan Courier la adresa: SOS. COLENTINA nr. 2 – Magazin Bucur Obor – LORA’S SHOES, Sector 2, Bucuresti, destinatar SC BASIC LINE SRL
– Returul va fi achitat de catre Cumparator. De reținut ca bunurile returnate trebuie să fie întotdeauna insotite de către FACTURA aferenta produsului / produselor returnate. Potrivit legislatiei in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014), privind produsele achizitionate la distanta, aveti la dispozitie maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, sa ne anuntati despre intentia de a returna produsele.
Va rugam atunci cand ne veti anunta despre intentia dumneavoastra de a face retur trebuie sa specificati si modalitatea de compensare, alegand dintre:
1. inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc.
In cazul acestei variante (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) valoarea produsului nou trebuie sa aibe minim valoarea produsului returnat. Daca produsul ales de dumneavoastra este mai scump, atunci veti plati diferenta ca la orice alta comanda, la primirea coletului.
2. primirea banilor inapoi.
In cazul in care alegeti varianta de restituire a banilor atunci trebuie sa va asigurati ca ati introdus corect IBAN-ul in formularul regasit mai jos pentru a nu intarzia procesul de returnare.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise catre noi in sistem ramburs, nu se primesc. Plata returului se face in maxim 15 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului si a tuturor informatiilor necesare pentru a face plata. Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin aceeasi companie de curierat prin care ati primit coletul initial respectiv Fan Courier, costul transportului de returnare a produsului/produselor este suportat de catre client.

[everest_form id=”2965″]